Nayax logo CZ
Kontakty

Informace pro nové zákazníky

Děkujeme, že jste si vybrali NAYAX.

Abyste mohli uvést zařízení do provozu, jako první krok je nutné uzavřít Smlouvu o poskytování služeb společností JIMARK s.r.o.
Žádost o zaslání smlouvy zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře zde.
Podepsanou smlouvu nám zpět odešlete prostřednictvím mailu na adresu: smlouvy@nayax.cz
Po obdržení smlouvy ji opatříme podpisem i z naší strany a obratem Vám zašleme jedno vyhotovení na Váš kontaktní mail.
Po přijetí smlouvy budou na kontaktní e-mail zaslány k vyplnění další dva dokumenty, které již podepisujete přímo se zpracovatelem transakcí Nayax Europe UAB:

1. Klientská smlouva – zahrnuje nastavení bankovních údajů pro zasílání plateb (vyplňuje se online)
2. Formulář KYC (vyplňuje se online).

Po vyplnění veškerých dokumentů a schválení Vaší registrace je možné kontaktovat naši technickou podporu pro spuštění nainstalovaných platebních terminálů.

V případě, že budete zasílat smlouvu v papírové podobě, zašlete ji na adresu: JIMARK s.r.o., Na Jarově 2425/4, 130 00 Praha 3

Jak dlouho trvá proces registrace?

Smlouvu o poskytování služeb se společností JIMARK s.r.o. lze vyřídit za 1 den.
Formality s platební institucí NAYAX Europe UAB mohou trvat déle, v závislosti na zpětném ověření dat Vaší společnosti. Proces schválení Vaší registrace proběhne během 10 pracovních dnů.

Kdy hradíte měsíční provozní poplatek za používání terminálu?

Provozovatel terminálu platí měsíční paušál za každý aktivní terminál (který se alespoň jednou v daném kalendářním měsíci připojí k serverům Nayax) Neprovedení transakce nezbavuje Provozovatele povinnosti platit za terminál, který je spuštěn a připraven přijímat platby. Abyste se vyhnuli poplatkům za období, kdy není terminál aktivně využíván, doporučujeme:
– odpojení terminálu od napájení na celý kalendářní měsíc nebo
– zbavení terminálu přístupu k internetu vyjmutím SIM karty, příp. odpojením od LAN

crossmenu