Děkujeme, že jste si vybrali NAYAX.
Abyste mohli uvést zařízení do provozu, jako první krok je nutné uzavřít Smlouvu o poskytování služeb společností JIMARK s.r.o.
Žádost o zaslání smlouvy zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře zde.
Podepsanou smlouvu nám zpět odešlete prostřednictvím mailu na adresu: smlouvy@nayax.cz
Po obdržení smlouvy ji opatříme podpisem i z naší strany a obratem Vám zašleme jedno vyhotovení na Váš kontaktní mail.
Po přijetí smlouvy budou na kontaktní e-mail zaslány k vyplnění další dva dokumenty, které již podepisujete přímo se zpracovatelem transakcí Nayax Europe UAB:
1. Klientská smlouva – zahrnuje nastavení bankovních údajů pro zasílání plateb (vyplňuje se online)
2. Formulář KYC (vyplňuje se online).
Po vyplnění veškerých dokumentů a schválení Vaší registrace je možné kontaktovat naši technickou podporu pro spuštění nainstalovaných platebních terminálů.
V případě, že budete zasílat smlouvu v papírové podobě, zašlete ji na adresu: JIMARK s.r.o., Na Jarově 2425/4, 130 00 Praha 3
Smlouvu o poskytování služeb se společností JIMARK s.r.o. lze vyřídit za 1 den.
Formality s platební institucí NAYAX Europe UAB mohou trvat déle, v závislosti na zpětném ověření dat Vaší společnosti. Proces schválení Vaší registrace proběhne během 10 pracovních dnů.
Provozovatel terminálu platí měsíční paušál za každý aktivní terminál (který se alespoň jednou v daném kalendářním měsíci připojí k serverům Nayax) Neprovedení transakce nezbavuje Provozovatele povinnosti platit za terminál, který je spuštěn a připraven přijímat platby. Abyste se vyhnuli poplatkům za období, kdy není terminál aktivně využíván, doporučujeme:
– odpojení terminálu od napájení na celý kalendářní měsíc nebo
– zbavení terminálu přístupu k internetu vyjmutím SIM karty, příp. odpojením od LAN